1-      بهترین استراتژی بازاریابی برای من چیست ؟

شما باید مشتریان خود را با دقت تعریف و مشخص کند . در مرحله بعد یک مزیت خاص را در ذهن این مشتریان حک کنید ، حال موارد ارزشمند را براى تمایز در پیشنهادات و خدمات خود توسعه دهید. مثال : کاهش قیمت و هزینه کالاها  - افزایش کیفیت - بهبود تجارب خرید مشتریان  - نوآورى ... .

 

 51 نوع استراتژی بازاریابی پرکاربرد

 

2-      برای افزایش فروش خود چه کار کنم از چه نوع بازاریابی استفاده کنم؟

در ابتدا باید بدانید بازاریابی فقط به معنی تبلیغات و آگهی برای جذب مشتری نیست ، بلکه بازاریابی شامل تمام بخش‌های کسب و کار شما است . آیا استراتژی بازاریابی خود را مشخص کرده اید !!! ، مشخص کنید از 4P اصلی آمیخته بازاریابی (محصول (Product)، قیمت (Price)، مکان توزیع (Place) و ترویج (Promotion).) دارای چه جایگاهی هستید . حال 4P را تا 15P گسترش دهید . با این وجود، آقای فیلیپ کاتلر  که خیلی‌ها او را به‌عنوان پدر علم بازاریابی می‌شناسند، عقیده دارد که با وجود گسترش تکنولوژی و ورود شبکه‌های اجتماعی به بطن زندگی مردم، هنوز هم 4P آمیخته بازاریابی پادشاه است!

شما اگر تا اینجای کار موارد گفته شده بالا را درست طی کرده باشید و تلاش خود را در بهبود آنها بکار گرفته باشید ، در بدترین حالت 30% افزایش فروش خواهید داشت .

 

3-      مشاوره رایگان چه سودی برای من دارد ؟

در این مشاوره شما به صورت مکالمه تلفنی و مختصر می توانید اساسی ترین مشکل فروش کسب و کار خود را به صورت رایگان مطرح کنید تا ما راه حل مناسبی برای آن مشکل تجاری شما پیشنهاد دهیم ، در صورت عمل به آن پیشنهاد بین 5% الی 10% افزایش فروش خواهید داشت . (آیا مشکل اساسی کسب و کار خود را میدانید ؟)

 

 

4-      مشاوره رایگان چه سودی برای شما دارد ؟

ما در حال حاضر به فکر کسب سود برای خود نیستیم و در حال گسترش و فراگیر کردن فعالیت های بازاریابی و رشد اقتصادی در جامعه هستیم ودر این طرح بدنبال برندسازی برای خود هستیم تا کسب سود .

 

5-      مشاوره تلفنی با مشاوره رایگان چه تفاوتی دارد ؟

در مشاوره تلفنی ما درقبال دریافت هزینه و ارائه یک فرم تخصصی ، مشکلات ، نقاط ضعف و قوت شما را بررسی و شناسایی میکنیم و علاوه بر ارائه یک برنامه بازاریابی و فروش مکتوب برای دست یابی به اهدافتان یک زمان حداکثر یک ساعته برای توضیحات تکمیلی پیرامون آن برنامه مشخص میکنیم . در صورت عمل به آن برنامه بین 10% الی 30% افزایش فروش خواهید داشت .

 

 

 

6-      مشاوره رایگان و تلفنی ، مختص چه اشخاص و شرکتها یی است ؟

این دو مشاوره معمولا مناسب مشاغل کوچک و نوپا می باشد که به دلیل کمبود منابع مالی و یا انسانی از نیروهای متخصص در امر بازاریابی و فروش (مدیر یا سرپرست فروش و بازاریابی ) استفاده نمیکنند . لذا می توانند با پرداخت هزینه ایی بسیار کم نقیصه مربوط به این حوزه را برطرف کنند .مثل : مغازه ها ، فروشگاه های کوچک ، تولیدی ها ، شرکت های نوپا و کوچک ... .

معمولا این مشاغل یا از برنامه های  کسب کار (Business plan) ، فروش (Sales plan) ، بازاریابی (Marketing plan) استفاده نمی کنند و یا در روند اجرای و تطابق این برنامه ها دچار بحران شده اند .

 

7-      برنامه بازاریابی ارائه شده توسط شما با چه بودجه و چه ابزارهای بازاریابی ارائه می شود ؟

در ارائه برنامه فروش و بازاریابی ما هیچ محدودیتی نداریم و می توانیم تمام  راهکارهای علمی و عملی که در جهان بازاریابی و فروش اجرا می شوند را ارائه نماییم ولی موضوع اصلی به بازار کسب و کار ، برنامه مالی و بودجه ، مدت زمان دستیابی به اهداف ، نقاط قوت و ضعف ، تخصص ، جایگاه ، ... کسب کار شما بستگی دارد .  برنامه ایی اثربخش است که متناسب با کسب و کار و اهداف شما باشد .

-          مشاوره  رایگان 30 دقیقه ایی تلفنی : رایگان می باشد و ابزار و استراتژی پیشنهادی ما با توجه به بودجه اعلامی و مختص مشکل ذکر شده توسط شخص شما می باشد .

-          مشاوره تلفنی 60 دقیقه ایی : شامل هزینه مشاوره می باشد و ابزار و استراتژی و ... با توجه به منابع که شما برای این بخش در نظر گرفته اید ، همچنین پیشنهاد ما با توجه به شناسایی مشکلات و نقاط ضعف و قوت کسب وکار شما برای اثر بخشی بیشتر ارائه می شود . در صورت توافق فی مابین ، مدیریت تمام وقت و یا پاره وقت و یا دوره ایی برای نظارت بر عملکرد قابل اجرا می باشد .

-          تدوین استراتژی بازاریابی و فروش : این برنامه با توجه به جایگاه و بزرگی شرکت ویا سازمان برآورد قیمت می شود و در آن با توجه به بیزینس پلن مجموعه (در صورت وجود) یک برنامه کامل بازاریابی و همچنین فروش تدوین می گردد. در غیر این صورت با همکاری مدیریت مجموعه یک بیزینس پلن برای راهبرد استراتژی شرکت تدوین و سپس برنامه بازاریابی و فروش تدوین می شود  .

 

 

 

 

 

 

8-      چگونه ما به برنامه و تخصص شما اعتماد کنیم ؟

 

تخصص ما اعتبار و 15 سال خدمات ما است . (Creaion Professional Sales )

 

شما می توانید بزرگترین مشکل بازاریابی و فروش خود را به صورت رایگان با ما

برطرف کنید و سپس به دنبال برنامه های بازاریابی و فروش دیگر باشید .

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنین ما در مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الكترونیكی 2 ستاره می باشیم و سوابق عملکرد کسب و کار توسط آن نهاد کنترل می شود .

 

نماد اعتماد الکترونیکی خلق فروش حرفه ایی

 

 

 

ما دوست داریم بخشی از داستان موفقیت شما باشیم.

امروزبا ما زمانی را برای مشاوره کسب و کار خود برنامه ریزی کنید.

               465  0   458  0912