جستجو   :  

3 قانون برای نوشتن یک طرح تجاری

 

 

 

 

‏1.‏کوتاه بنویسید . ‏

برنامه های تجاری باید کوتاه و مختصر باشد.

استدلال ، این دو مورد است:

الف : ابتدا ، شما می خواهید که برنامه شغلی شما خوانده شود ( هیچ کس قصد ندارد یک طرح تجاری 100 صفحه ای یا ‏حتی 40 صفحه ای را بخواند ). ‏

ب :  برنامه کاری شما باید ابزاری باشد که شما برای اداره و رشد مشاغل خود استفاده می کنید ، چیزی که همچنان ‏با استفاده از آن و به مرور زمان پالایش می کنید. یک برنامه کاری بیش از حد طولانی یک دردسر بزرگی برای تجدید ‏نظر است - تقریباً تضمین می کنید که طرح شما به یک کشو میز منتقل شود و هرگز دوباره دیده نمی شود. ‏

 

 

 

 

 

‏2.‏مخاطب خود را بشناسید ‏.

برنامه خود را با استفاده از زبانی بنویسید که مخاطبان شما آن را درک کنند.


به عنوان مثال ، شرکت شما در حال پیشرفت یک روند علمی پیچیده است ، اما سرمایه گذاران آینده شما ‏دانشمند نیستند ، از اصطلاحات مخفف یا کلمات اختصاری که آشنا نیستند ، خودداری کنید.

با استفاده از اصطلاحاتی که همه می توانند درک کنند ، سرمایه گذاران خود را جذب کنید و توضیحات مربوط به ‏محصول خود را ساده و قابل درک نگه دارید. شما همیشه می توانید از ضمیمه برنامه خود استفاده کنید تا در صورت ‏لزوم مشخصات کامل را ارائه دهید.

 

 

 

‏3.‏نترسید .

اکثریت قریب به اتفاق صاحبان مشاغل و کارآفرینان متخصص تجارت نیستند. درست مثل شما ، آنها در حال ‏یادگیری هستند و دارای مدرک شغلی نیستند.

نوشتن یک برنامه تجاری ممکن است یک مانع بزرگ به نظر برسد ، اما این طور نیست.

شما تجارت خود را می شناسید - شما متخصص آن هستید. به همین دلیل تنها ، نوشتن یک برنامه تجاری و سپس ‏به کار بردن برنامه رشد خود ، به همان شکلی که فکر می کنید چالش برانگیز نخواهد بود.

و شما لازم نیست که با برنامه كامل و كامل و تفصیلی شروع كنید. در حقیقت ، می توان کار ساده ای را با یک برنامه ‏کاری یک صفحه ای شروع کرد و بعداً برگردیم و یک برنامه کسب و کار کمی طولانی تر و دقیق تر بسازیم.

 

 

 

 

خلق فروش و بازاریابی حرفه ایی

 

 

 

یکی از خدمات ما مناسب شرایط  شماست و باعث افزایش فروش و حل مشکلات موجود شما میشود.

 

- مشـاوره رایـگان
- مشـاوره تلفنی
- تدوین استراتژی
- دیجیتال مارکتینگ
- برندسازی و کمپین تبلیغاتی

 

 

 

بازاریابی،فروش،مشاوره بازاریابی و فروش، پلن بازاریابی، برنامه بازاریابی، برنامه فروش،افزایش فروش، خلق فروش حرفه ایی ،اسماعیل احتمالی ،مشاوره بازاریابی و فروش حرفه ایی ،CPS

 

 

تاریخ درج  :  1399/2/29  
تعداد بازدید تا کنون :88

نطرات کاربران

 
ارسال نظر 
نام شما :
آدرس ایمیل :
متن پیام  :

   
تصویر امنیتی