بیایید به عناصری که در این برنامه می گنجانیم ، شیرجه بزنیم
در این مطلب سعی شده 6 عنصر مهمی که باعث بهبود طرح تجارت می شوند را معرفی و در خصوص آنها بحث کنیم به همین منظور در چند قسمت به معرفی و توضیح تفصیلی در خصوص آنها می پردازیم . لذا بعد از مطالعه هر قسمت به مطالعه قسمت بعدی بپردازید .
(قسمت اول)
به یاد داشته باشید ، برنامه کسب و کار شما ابزاری است که به شما در ایجاد یک تجارت بهتر و نه فقط یک تکالیف کاری کمک می کند. در اینجا مؤلفه های اصلی برنامه کاری که می خواهید بنویسید آورده شده است.
این مروری بر شغل و برنامه های شماست. این ابتدا در برنامه شما آمده است و در حالت ایده آل فقط یک تا دو صفحه است. اگرچه اکثر مردم آخرین بار آن را می نویسند.
در این بخش به این سؤالات پاسخ داده می شود: در واقع چه چیزی را می فروشید و چگونه می توانید یک مشکل (یا "نیاز") برای بازار خود را حل کنید؟ بازار و رقابت هدف شما کیست؟
چگونه می خواهید از فرصت خود استفاده کرده و آن را به یک تجارت تبدیل کنید؟ در این بخش برنامه بازاریابی و فروش ، عملیات ، و نقاط عطف و اندازه گیری های شما برای موفقیت پوشش داده می شود.
سرمایه گذاران علاوه بر ایده های عالی ، به دنبال تیم های عالی هستند. از این فصل برای توصیف تیم فعلی خود و افرادی که باید استخدام کنید استفاده کنید. اگر در حال اجرا و کار هستید ، همچنین می توانید یک مرور سریع از ساختار حقوقی ، مکان و تاریخ خود ارائه دهید.
برنامه کاری شما بدون پیش بینی مالی کامل نیست. ما به شما خواهیم گفت که چه چیزی را در برنامه مالی خود بگنجانید.
اگر برای تصاویر محصول یا اطلاعات اضافی به فضای بیشتری نیاز دارید ، از ضمایم آن جزئیات استفاده کنید.
بازاریابی،فروش،مشاوره بازاریابی و فروش، پلن بازاریابی، برنامه بازاریابی، برنامه فروش،افزایش فروش، خلق فروش حرفه ایی ،اسماعیل احتمالی ،مشاوره بازاریابی و فروش حرفه ایی ،CPS
تاریخ درج : 1399/2/31
تعداد بازدید تا کنون :220
نطرات کاربران